Wednesday, December 8, 2004

olukorra drastilisust joonib alla (ja ma ei tahaks mingil juhul näidata välja mingit negatiivset ellusuhtumist, aga...) asjaolu, et koolis oli täna kuuldavasti ainult üks inimene. ja te vist juba mõistsite, et see inimene ei olnud mina. nii et homme ilmselt saame kõik lõuksi. mängisin hetkeks juba võimalusega ka homme mitte kohale minna, et anda teistele võimalus lõuksi saada, aga ilmselt võtan ikkagi vastu, mis minu suunas tulemas on.


ka on kadunud postkasti võti ja see situatsioon hakkab samuti juba kriitiliseks muutuma (jällegi, mitte et ma vinguks või midagi). kuigi praeguseks on juba üsna selge, et väikese punase võtmehoidjaga väike võti on ilmselt laia maailma õnne otsima läinud, võiks võtmete asukoha tuvastamiseks olla ikkagi ka sama variant nagu mobiiltelefonil -- võtmetele võiks saada helistada. ja kui juba laristamiseks läks, siis ma võtaks sama teenuse ka telekapuldile.


aga nüüd läjen ma kinno, seanss algab kell 23.59 nii et pean vist sättima hakkama.


h

No comments:

Post a Comment