Tuesday, December 28, 2004

miks kaotavad bussides mikrofonidesse rääkivad inimesed täielikult igasuguse diktsiooni ja kostuvad enamasti nagu raske insuldi läbi teinud? olen seda tihtipeale täheldanud nendes reisisaatjatega sebe bussides, kus ukse peal viisakalt inimesi tervitanud erinevas vanuses tütarlapsed suudavad kogu mikrofoni pasiatava teksti välja öelda ühe sõnana ja väha pianissimo. täna teadustas bussijuht bussis nr 36 peatusi nii, et isegi kui ma teadsin peatuse nime, ei suutnud ma bussijuhi öeldut deshifreerida. ja kuna ma olin temalt enne sõidu algust kõigi kombekuste (tere, palun, tänan jne.) saatel bussipileti ostnud, siis ma tean, et tal ei olnud kõnedefekti. ilmselt tegi ta vahetult enne nõmmet erilise pingutuse, sest ma sain peaaegu aru, et ta soovis reisijatele meeldivat aastalõppu. aga edasi läks kõik jälle allamäge (jah, ma tulin linna poolt).


mis neist jõuludest ikka rääkida. kõik said oma osadega päris hästi hakkama. ei oska isegi kergendust tunda, et nad läbi on. kõige märkimisväärsem kingitus ilmselt pühapäeval ilmnenud kõrvapõletik.


h

No comments:

Post a Comment