Monday, December 20, 2004

nonii. olles hommikupoolikul tõestanud oma fluentsust wannabe-ameerika aktsendiga pudikeeles, läksin kinno. iga hetkega, mis ma selle eksami peale mõtlen, tulevad meelde järjekordsed bläkid, nii et ma parem ei tee seda. üritan kasutada homset järeltõlke eksamit, et tõestada, et ma tegelikult siiski oskan inglise keelt. hmm, vähemalt ei jäänud ma vait ega jätnud lauseid vahele. aga "stblshmnt of higher eduction"? ikka juhtub?


igatahes, kino oli bueno. üle tüki aja väga jälgitav ja otsast lõpuni köitev film. 'ocean's twelve' siis. kuigi pigem juba 'ryan's twelve' seekord. mõned otsad muidugi narmendasid, aga üldiselt läks nagu rusikas silmaauku.


reede öösel saime lõpuks kokku ka gängi ja vaatasime ära vana 'thomas crowni' (tänks, sk!). ilmselt pean ma teda ühe korra veel vaatama, värskemas konditsioonis. rõhuasetused olid igatahes uuest versioonist mõneti erinevad (ilmselt ei töötanud see asja kasuks, et ma uut näinud olin -- neid filme ei peaks tõesti omavahel võrdlema). aga oli asju, millest ka mina oma väsinud peaga vaieldamatult aru sain -- saudträkk, nagu juba kusagil varem mainitud, väga hea ja kaameratöö ja montaazh samuti meistriklass.


kõige eelnevaga seoses kuulutan tagaotsitavaks järgmised shedöövrid:


an affair to remember (1957)

breakfast at tiffany's (1961)

charade (1963)

the italian job (1969)

the hot rock (1972)


ega ma väga palju ei looda, aga nii igaks juhuks...


h

No comments:

Post a Comment