Tuesday, December 21, 2004

B; B-; B; B+ -- kokku siis B ja B. natuke uskumatu, aga tõsi. ma olen tubli. ülejäänud päeva tegelen enda premeerimisega. ja kõik olid nii toredad mu vastu. ei saanud üldse oma lolluste pärast sõimata ja kuigi ruumis istus ja passis mind seitse silmapaari, siis ei läinud üle mõistuse närvi ka. ja ma arvan, et ma olen jayde'i armunud (üldse tundub kontingent jagunevat inimesteks, kes on jayde'i armunud ja nendeks, kes seda veel ei ole). jayde on meie ameeriklane, kes räägib üsna vabalt eesti keelt. üldiselt vist elab leedus, aga käib iga natukese aja tagant meid aitamas. ja igatahes oli ta mõlemal eksamipäeval hädavajalik sõbralik nägu, naeratas säravalt, kui ma meeleheites kapiaknast välja vaatasin. ja täna oli öelnud, et mu inglise keel on suurepärane (hahaa! <- võidukas hüüatus, mitte sarkastiline naer). ainult, kui jutuks tuli see, et mu tukk oli häirivalt silma peal olnud, siis ütles naljatamisi, et "it's not just interpreting, it's also fashion and style." ja siis tuli mulle tänaval vastu ja nägi välja nagu vaesunud vene talupoeg ca 1930ndad -- kulunud hall kittelmantel, mille ülemine nööp oli puudu ja teised vaevalt ees rippusid ja suurte koledate aukudega hallid labakud. fashion and style my ass.


kõigepealt premeerisin ennast sellega, et võtsin riiulist varda nr.4 ja tühjendasin ära oma postkasti. liina pakkus koolis küll head nippi, et pliiatsi otsa tuleb panna kleeplint ja siis sellega postkasti kalale minna, aga varras nr.4 töötas sama hästi. saagiks oli kumminaali arve, uus vanity fair (kaane peal arnold ja maria -- tohutut mehelikkust õhkav foto) ja tohutult, meeletul hulgal pahna. ilmselt päris mitme paksu raamatu jagu paberimassi.


järgmiseks üritan ennast premeerida sellega, et sõidan ära koju, aga see ei taha kuidagi õnnestuda, sest ma olen lihtsalt meeletult laisk ja mugav. nüüd oleks vaja ainult köök ära koristada ja ma võiksin tartu selleks aastaks seljataha jätta, aga ei, ma pean siin ikka mula ajama. igatahes,


h

No comments:

Post a Comment