Sunday, December 19, 2004

jõulueelne koostlagunemine, võiks selle kohta öelda. aga kuna ma pole suurem asi jõuluinimene (piparkoogid mulle ei maitse ja jõulukuusk on minuarust mõttetu jurakas, mille okkaid veel jaanipäeva ajal vaiba seest endale jalga saab astuda), siis oleks see minust veidi silmakirjalik. ilmselt on kuskil lihtsalt jälle mingi ring täis saanud.


eile tundsin ennast päev läbi kuidagi kummaliselt, õhtul otsustasin ennast lihtsalt hasardist kraadida. tulemus oli arvestatav, eriti pidades silmas, et ühtegi käegakatsutavat tervisehäda ei paistnud. 37.9C.


täna hommikul keeldus käivitumast sõber lauaarvuti. andis mulle ainult mingeid krüptilisi teateid. õnneks olid lapsevanemad parajasti tartus käimas ja ma sain masina neile jooksvalt kaasa anda. ja õnneks oli baasvajadusi rahuldav läptop ka parajasti siin. täna olen juba tutvunud msn web messengeri võimalustega


aga homme eksamid. ja ülehomme. et tegemist on nii suure õnnemänguga on ühel ajal nii rahustav kui närvesööv. rahustav, sest õppida selleks ei saa. närvesööv, sest olukord ei ole absoluutselt minu kontrolli all. ratsionaalselt võttes peaksin ma sellega muidugi hakkama saama. kui tõlgitav tekst ei ole ainult mikromolekulidest või hulkuvatest ööpilvedest.


h

No comments:

Post a Comment