Sunday, June 20, 2004

olen viimaste päevade jooksul märkamatult jälle omaks võtnud seisukoha, et magamine on luuseritele. samas tunnen, kuidas minu keha praegu valju häälega selle vastu protesteerib, nii et ilmselt saabub varsti siiski häbistav/vabastav alistumine.


matk, millele ma veel reede pärastlõunal täiesti surmkindlalt mitte minemas olin, on mind jätnud päikesest põlenud nina ja mitmete erinevate mälupiltidega.


naljakas on see, kuidas sa lähed läbi niimõnegi aasta oma elust ilma teatud kohtadesse sattumata ja siis järsku on iga paari kuu tagant neisse asja. täiesti sõltumatult üksteisest. minu puhul on pärispea poolsaare külastamine nende kolme korraga, mil ma möödunud aasta jooksul seal olen olnud, läinud aina detailsemaks.


seekord siis mohni saar (eredaim mälestus ilmselt siiski jalgratturipükstes maie, kes tutvustas meile müstikat ja okultismi, auravaid pensionäre ja eluteed, ise söakal sammul läbi kadakate tormates), viinistu (kus peale piltide vaatamise sai ka toorest austerservikut näksata), purekkari neem (millest peamiselt meenub mandri-eesti põhjapoolseimas tipus liikumatult seisev kärt, kes vaatas üksisilmi päikest kuni see -- plumps! -- silmapiiri taha vajus), turbuneeme küla oma 600 000 krooni vaatega ja loksa laevaremonditehas, kus on naiskraanajuhid ja -keevitajad ja väga palju väga rasket metalli.


temperatuur oli tasakaalus, sest kui kell 4 magama saabusin olid telgikaaslased selle juba soojaks hinganud ja hommikul lõime nii mina kui helle esimest korda silmad lahti selle peale, et vastu telgikatust hakkas vihma rabisema ja meile mõlemale meenus hoobilt, et olin oma seljakoti õhtul õue jätnud. ausalt öeldes ei mõju vihmaprõgin vastu telki mitte ainult südantsoojendavalt romantilisena, vaid ka hellalt uinutavana. sestap lõplik väljumine telgist ettenähtust poolteist tundi hiljem.


lisamärkused:

1. mõne inimesega on ikka nii, et oled juba valmis oma arvamust ja suhtumist korrigeerima ja siis ta suudab ikkagi vindi üle keerata (liiga purju jäämine on alati selge märk sellest). tõsiseltvõetavus vajab seega veel tõestamist.

2. alkona hääletaksin ikkagi viina poolt. siider on maailmakõigetüütum jook ja õlu on paha maitsega.


Paul McCartney -- "Great Day"


h

No comments:

Post a Comment