Thursday, March 25, 2004

kummalisi asju juhtub. zone on ehitanud mu blogi ette seina. ilmselt peab varsti rapuntzli kombel ennast mõnel mööduval printsil päästa paluma. tuleb vist hakata sihtotstarbeliselt juukseid kasvatama. ja blogger on kirjastanud (?) mu arhiivid kahekordselt... kust ta küll tuleb selliste asjade peale?


muidu, arvan ma, oli eile juba palju parem. kuigi ma tulin prismast koju nagu kurnatud pereema, kilekott kätt otsast rebimas. ja kuigi mõned inimesed tulid ainult hetkeks. aga ma arvan, et üldiselt (nüüd kui sünnipäevahooaja võib praktiliselt lõppenuks kuulutada) oli seekord jälle palju parem kui mõnel möödunud hooajal on olnud. vähem kohustust olla suurepärane, põnev ja vastupidav, rohkem tshilli ja päris sõpru. tänud kõigile.


ma loodan, ikka veel, et kui ma järgmine kord kööki astun, on kõik nõud ennast kuulekalt ära pesnud, kuivatanud ja rõõmsalt kappi ritta seadnud. ja jõuluvana pole ka olemas, ütlete te?


h

No comments:

Post a Comment