Tuesday, March 30, 2004

kevad on ilmselgelt saabunud. akna tagant lendles mööda kilekott. ja ma elan hetkel veel kolmandal korrusel. hehh, võiksin teile pajatada, kuidas ma võtsin isikliku komplimendina seda, kui pärast lühikest ja õnnetut eksperimenti suveaeg tagasi otsustati tuua. nüüd ka tunnen juba õhtuti, kuidas see mind positiivselt mõjutab.


tegelikult on prioriteedid hetkel hoopis muud ja nende hulka ei kuulu kindlasti bloggeris molutamine. on vaja kirjutada vähemalt neli kirja (aga mida rohkem, seda uhkem) ja siis on vaja asjad ära pakkida (nagu ma juba varemgi nentinud olen, erinevatesse kohtadesse sisse ja sealt jälle välja kolimine on minu elus tasakaalustav regulaarsus). sest tegelikult on juba väga valuliselt vaja teadust teha, aga niimoodi see küll ei tööta. nii et neljapäeva hommikul kuskil poole 11 ajal hoidku tallinn alt. siit ma jälle tulen!


h

No comments:

Post a Comment