Monday, January 1, 2007

uue aasta puhul jõudsin järeldusele, et minu suhe minu blogiga nõuab teatavat värskendust. päris jalgratast leiutama ei hakanud, eriti arvestades, et templeitide maailmas on lihtsa joone hoidmine raskem kui võiks arvata. võtsin shnitti hotellist, kuhu ma oma blogi eelmisel talvel ajutiselt kolima olin sunnitud. oletan, et alguses võib uus asi ehk veidi silmale harjutamatu olla. ma ei oska muud soovitada, kui et saage sellest üle.

kas siis vahetult enne või vahetult pärast uue aasta saabumist niitis mingi salakaval alkohoolsete jookide kombinatsioon mind praktiliselt jalust. nii et sellesmõttes oli väga lahe aastavahetus. arvestades, et ilmaolud olid sellised, et ei jäänudki muud üle kui saapad kaks korda kuivaks juua.

umbes poole kuuest hommikul olen omas voodis põõnutanud. vahepeal on koju laekunud erinevaid pereliikmeid ja telekast on tulnud "helisev muusika", heastades mõneti selle, et ma ei märganud terve jõuluperioodi vältel ühegi kohaliku või poolkohaliku telekanali kavas "it's a wonderful life" filmi.

minu lemmik uusaastaessemmess oli: "Lubasime uut aastat -- tehtud! Edgar"

(ja te peaksite veel nägema, millised head naljad mu õele kõige rohkem meeldivad)

h

No comments:

Post a Comment