Friday, January 12, 2007

seoses eile öösel vastu võetud lepinguga fikseerus järgmise kahe kuu elusaatus. kolm nädalat brüsselis, kaks strasbourgis, üks ateenas, üks eestis, pluss nädalavahetused ka enam-vähem eestis. mis tähendab, et kuuajane lakkesülitamisperiood on pühapäevast well and truly läbi. hetkel ei oska seda nagu isegi taga veel nutta, aga küll see itk tuleb, varahommikul kusagil metroorongis või arlanda kummituslennujaamas (sest tõesti, see schengeniväline tiib seal näeb väga välja nagu lennujaam tolles stephen kingi raamatu järgi tehtud miniseriaalis, kus mingid kollid aega tagant ära sõid ja grupp inimesi lennukiga kogemata läbi ajaaugu sõitnud oli) lennujaamas ühest väravast teise tormates või kui kell on juba palju, aga eurosaadikutel ikka juttu jätkub kauemaks.

öösel panin endale ka kiiresti hotelli kinni, sest kuigi brüsselis ilmselt ei saa kunagi tekkima päris seda kriisi, mis strasbourgis kogu aeg peakohal ripub (sest kesiganes on kunagi üritanud parlamendi plenaarinädalal strasbourgi tulla, see teab, et absoluutselt kõik hotellitoad, olgu siis odavad või kallid, on vähemalt pool aastat ette ära broneeritud), tundub magusamate palade ampsamiseks kümme päeva ka üsna lühike etteteatamisaeg. tegelikult polnud hullu, jaanuari keskpaik pole ilmselt kõige teravam turismihooaeg. aga kui ma poleks sherlock, siis ma ei olekski oma soovitavat hotelli üles leidnud. tulip inn, mis väidetavalt on belgia suuruselt teine (ja ma kahtlustan, et suuruselt esimene saab olla ainult sealsamas kõrval olev sheraton), on nüüd hoopiski miskine tuunikalanimeline majutusasutus ja seda sain ma teada alles siis kui ma kolmandat korda hotellivalikut läbi sirvides märkasin, et thon hotelli tutvustav 2x3cm pilt kujutab midagi, mis on väga sarnane tulip inni fuajeega.

ja seoses järjekordse tööhooaja algusega mõtlesin seda ka, et võib-olla peaks kasutama juhust ja mingil hetkel siin natuke rääkima sellest, kuidas see kapis tõlkimine üldse käib. sest niipalju kui ma olen inimestega rääkinud, siis ega sellest eriti ei teata (ja ega ma ise ilmselt ka ei teaks, kui ma seda ei teeks). et miks teid seal mitu tükki peab olema kui ainult üks räägib jne. kui huvi oleks või nii...

No comments:

Post a Comment