Sunday, January 7, 2007

kui te mingil põhjusel kunagi olete teada tahtnud, et kus tänapäeval pubekad leiavad võimaluse teineteisega intiimselt omavahel olla, siis selle müsteeriumi olen ma teie jaoks nüüd lahendanud. see koht on nimelt kalevi ujula bassein. võiks ju arvata, et see on üks koduse kasvatuse alustalasid -- noh, et ära matsuta süües, austa oma vanemaid ja ära amele ujula kolmandal rajal. aganoh, tänapäeva noorus...

ma arvan, et on üsna turvaline väita, et kalevisse ma enam tagasi ei lähe. liiga suur ja liiga kitsas ja üldiselt täielik anarhia. ujumiseks see küll mõeldud ei ole, kuigi ma ei saa päris hästi aru, miks on lastele hullamiseks olümpiamõõtmetes basseini vaja. ja loomulikult ongi oodata, et pühapäeva õhtupoolikul on ujulas ebamugavam ja ülerahvastatum kui kolmapäeva hilishommikul, aga seal oli ikka täiesti võimatu. kõiksugustel lastel puudus igasugune pieteeditunne kui asi puutus mulle pähe hüppamisse või suvalises kohas keset rada minu ees materialiseerumisse. ja peale selle olid veel need supelsaksad, kes oma täiesti obsöönsetes spiidodes risti üle raja lamaskledes rajapiiretes rippusid (jällegi, me räägime siin kolmanda raja umbes 30ndast meetrist), nii et nende uhkelt vaatamiseks välja pandud kubemepiirkond mul iga läheneva tõmbega üha rohkem vaatevälja vallutas.

noh ja siis veel kõik see muu, mis mind nõmme ujulale truudust vanduma paneb. need haitekk riietusruumid, mis olid ahistavalt kitsad ja puuduv dušisurve jne. ja ohh, mis meil veel omalajal põhja-haagas... (kuigi jah, mtv3 näitab just uue idolsi hooaja esimest osa, nii et ei tasu seda soomet ka liiga palju idealiseerida)

h

No comments:

Post a Comment