Tuesday, May 17, 2005

ma ei saa aru, miks need linnud keset ööd kisavad (alguses ma kahtlustasin, et mõni naaber on mingi dzhunglikasseti rõdule mängima jätnud, aga tundub, et see dzhungel on siiski riil diil)? aga seda peab küll tunnistama, et see värske roheline värk seal väljas lõhnab hästi.

ja mul on faking hea olla. mis on peaaegu risti vastupidi sellele, kuidas ma ennast umbes täpselt aasta tagasi tundsin. nii, et see peaaegu paneb mind mõtlema... aga mõtlemine, nagu juba ammu teada, on üks ohtlik ja valus tegevus (väga lihtne on ennast ära nikastada). ja seetõttu ma parem ei lähe sinna.

hommikul enne eksamile minekut ma lausa mõtlesin selle peale, kui palju ma sakin asjade lõpetamises. kuidas ma olen üsna hea alustaja, aga põhimõtteliselt ikkagi quitter. ja kui mul ongi midagi õnnestunud lõpetada, siis on see tihtipeale õnnestunud äärmiselt ebarahuldava tulemusega.

nii et ma ei teagi, kas see, et kõik läks lõppkokkuvõttes väga hästi oli ootuspärane või risti vastu ootust. aga nii igatahes juhtus. nii, et ma olen täna olnud juba mitu korda pilves. pärast sealt ruumist lahkumist oli see natural high. ja õhtul, pärast vorsti ja siidrit ja shampust tähtveres oli see alcohol induced high. aga kõik see tähendab, et kool kui selline on jällegi läbi. ja isegi kui ma ei tahtnud sinna alguses üldse minna ja isegi kui see ei olnud mõnikord üldse nii nagu ma tahtsin või ootasin, on tegelikult kõik ikkagi hästi.

kahju ainult, et mõnedest asjadest aru saamine nii kaua aega võtab.

h

No comments:

Post a Comment