Thursday, May 26, 2005

hommikul äratas mind malltamm, kellel oli järjekordne tööots pakkuda. võtsin vastu. loodetavasti saab raha ka. õnneks on üritus alles juuni lõpus-juuli alguses. samas ma natuke siiski murran pead selle üle, kust ma peaksin tööd saama, kui ma seda kooli kaudu enam ei saa.

aga kui mul tuleb jälle meelde prantsuse lahtisi vaadata (sest ühe telekaga ja ühe telekata kodu ja raamatukogu vahel liikudes läheb see ikka ja jälle meelest ära), siis tuleb tagasi ka kiusatus lõputöö hoopis tennisesõnavarast teha. off the top of my head loetlesin kohe umbes 60 sõna, siis jäin natuke jänni. pealegi ei tea ma mõnedele sõndaele üldsegi eestikeelseid vasteid, sest ainuke kokkupuude eestikeelse tennisekommentaariga on mingid iidsed margus uba poolt porgandihäälega tehtud ülekanded. valimistest on ilmselt siiski lihtsam teha. peaksin ilmselt siiski selle juurde jääma, eriti arvestades, et tähtajani on vähem kui kolm nädalat.

h

No comments:

Post a Comment