Sunday, May 8, 2005

kuna tallinna-elamises süveneb asjadel tendents mitme majapidamise vahel ära hajuda, siis ma polekski teadnud, et tänu minule on minu akadeemilise perekonna tegemised leidnud kajastamist üleriigilises meedias. kui imk poleks sellele tähelepanu juhtinud. aitäh. sellepeale läksin ja ostsin uue "postimehe" selle asemele, mille isa veerenni oli viinud.

üldiselt tundub, et vaikselt hakkab maad võtma kolimisega seotud paanika ja abitusetunne. sest mõlemad mu vanemad on mulle öelnud, et nii kui mul lõpueksam tehtud saab (nädala pärast), pean ma tulema koju asju pakkima. sest mina olen viimase kuue aasta jooksul umbes viis korda kolinud ja seega tean, kuidas need asjad käivad. ja nemad pole viimase 22 aasta jooksul kuskile kolinud ja seega pole neil aimugi, kust peale hakata.

aga eile käisime sandraga soomes. superseacat viis meid hommikul sinna ja tõi õhtul jälle tagasi. juhuse tahtel tegid täpselt sama tretti ka maris ja co. h&m, pizza rax, kiasma, akateeminen jne. ma polnud helsinkis käinud sellest ajast kui ma umbes kaks aastat tagasi sealt ära kolisin. oli hea ja kodune tunne küll. ma arvan, et nendest linnadest, kus ma elanud olen (ja, et mitte endast liiga lahedat ja kosmopoliitset muljet jätta, neid on olnud kolm) on helsinki mulle vaieldamatult kõige rohkem meeldinud.

h

No comments:

Post a Comment