Wednesday, January 12, 2005

aastavahetus tallinn-mudiste-viljandi-tallinn jahipüssiga külapoiss uusaastakontsert viinist kui tsirkuseetendus blahblahblah marion kakskendviis ja eesti ver. 1.5 ("hiinalsed on aasia neegrid") blahblahblah mina versus eesti tervishoiusüsteem 2:1 väliskõrvapõletik ja elu troppidega kõrvas blahblahblah. see oli siis lühiku kokkuvõte neile, kes on vahepeal tundnud ennast minu elust kõrvale jäänuna ja selle pärast kurvastanud on.


viimased paar päeva on sisustanud luureretk ida-virumaale. oli küll natuke nagu välismaale minek ja tegelikult kõik ikkagi minu eelarvamused ja väärastunud üleolekutunne. kontingent sebe bussis oli küll natuke teistsugune kui tartu-tallinn liinil. minu isiklikud lemmikud oli need kenad noored inimesed, kes tallinna bussijaamas teineteisele hüvastijätuks suitsu suhu puhusid, vaheldumisi sigaretti imedes ja kirgliselt suudeldes. aga ka see kurt või kohe kurdistuv noormees üle vahekäigu ei jäänud kaugele maha. samas olen ma muidugi valmis tunnistama, et meie demokraatlikus ühiskonnas on ka kurtidel õigus kõrvaklappidest teknomuusikat kuulata, isegi kui selleks peab volüümi nii kõvaks keerama, et rütm ajusagaratelt tagasi põrkuks.


jõhvi bussijaamas (ja see on selle õnnetu soojaku kohta ikka väga elegantselt öeldud) piiat oodates tekkis küll hetkeks huvitav de javu seoses paari suve taguse ööhakuga üksinda panevezhise kottapimedas bussijaamas, pärast seda kui kaunase inimesed olid mulle selgeks teinud, et panevezhis on see leedu põhiline maffialinn. aga tegelikult ei ole muidugi õige omaenda isikule sellist tähtsust omistada -- mina ei huvotanud seal siiski suurt kedagi. ülejäänud aeg möödus peaasjalikult piia kooli tänava apartemendis, aga loodetavasti sain vähemalt oma olemasolu küdeva kodukolde (piltlikult öeldes, arvstades, et majas on keskküte) ja sooja õhtusöögiga õigustada.


kultuuriprogrammi jätsin nädalavahetuseks. nagu ka oma magamiskoti ja käteräti. hüvastijätuks oleks võinud piiale öelda, et kui mitte varem siis ülehomme näeme kindlasti taas. aga ka selle kuldlause on keegi juba varem kirja pannud ja enda omaks kuulutanud.


h

No comments:

Post a Comment