Thursday, January 27, 2005


minu tänane kangelane. tõestas, et kõik poisid, kelle poolt ma olen, ei kaota. käkkis küll ära kuus esimest matshpalli, aga seitsmendaga lahendas asja. päev oli siiski täitsa raisus. mäng kestis üle nelja tunni ja ainult neljanda seti kiire lõppmängu ajal (kui safin oli 2:5 maas) pigistasin ma silma kinni.

ja olles nüüd ära näinud kolm viiest oscarifilmist, olen ma üsna nõutu. vähe sellest, et film, mida ma ei oodanud endale meeldivat ("the aviator", sest ma pole kunagi suurem scorsese austaja olnud), oli üsna sümpaatne ja film, mida ma ootasin meeldivat ("sideways"), oli natuke siuke "mh?". need kolm (lisaks eelnevatele ka "finding neverland") on olnud ka kõik nii erinevad, et ma küll ei saa aru, kuidas nad need ritta panevad ja sealt ühe välja valivad. nädala lõpuks peaks ülejäänud kaks ("million dollar baby" ja "ray") ka nähtud olema, üritan siis mingisugusele seisukohale jõuda.

h

No comments:

Post a Comment