Sunday, February 1, 2004

suvel selliseid drastilisi arvamuste lahkuminekuid vaevalt tekib -- kui taevas on sinine ja päike paistab ja muru veel päris ei kärssa, siis ei saa keegi vastu vaielda -- ilm on hea. talvel aga... minu arvates oli täna õues uskumatu löga (minu vestluskaaslane kasutas selle kohta lausa saksakeelselt sõna ekskrementide kohta), ema arvates oli täiuslik suusailm. loomulikult kasvas sellest välja tavalist sorti perekondlik nagin otsekohese talispordi harrastamise vajaduse teemal. lõpuks läksin mina linna marisega kokku saama ja ema läks suusatama. koju tulles olin mina veel rohkem veendunud, et ilm ei kõlba kuhugi (kesklinn ei olnud jalakäijasõbralik, teid sai ületada ainult põlvini lombist läni käies jne.), ema aga kinnitas, et oli olnud elumõnus.


viha- ja nostalgiapisarad tulevad silma kui meenutan seda ühika kõrval olnud valgustatud uisuplatsi põhja-haagas. minu õhtuste piruettide (kunstiline liialdus muidugi) tarbeks täiesti minu päralt...


h

No comments:

Post a Comment