Wednesday, January 28, 2004

igatahes, miks ma üldse siia tulin ja mingi uiu ajel template'i käppima hakkasin oli see, et ma tahtisn avaldada oma frustratsiooni michael moore'i raamatu "stupid white men" üle. ma ei ole "bowling for columbine'i" näinud, aga olen igalt poolt kuulnud, et see pidi olema naelapea pihta. võimalik, samas on seda ka selle raamatu kohta öeldud. ja ma loen seda, aegajalt leebudes, sest bushi on seal ikkagi mõnitatud nii nagu ta seda väärib. aga siis tuleb jälle mingi lõik, mis mind väga kurjaks ajab. ja näitab, et hoolimata oma kõrgest poosist on moore ikkagi üsna tüüpiline ameeriklane. sest michael moore ongi ju Vähemuste Kaitsja ja Kõigile Maailma Probleemidele Lihtsate Lahenduste Teadmise Põhiline Asjatundja.


sest tema väited, nagu ei oleks mustad (vastupidiselt valgetele) kunagi ühegi genotsiidiga hakkama saanud või teisi inimesi orjastanud või naised (vastupidiselt meestele) kunagi ühegi riigi juhtimist peesse keeranud võib kirjutada lihtsalt piiratud silmaringi arvele. aga tema patroniseerivad lahendused maailma kriisikolletes (avalik pöörumine yasser arafati poole, tutvustades non-violent civil dissobediancei võimalusi ja protestantide katolikuks ümber pööramine põhja-iirimaal) ei saa ju olla midagi muud kui ehtameerikalik ülbus, kombineeritud sellesama piiratud silmaringiga.


aaarghhh


h

No comments:

Post a Comment