Wednesday, February 11, 2004

nagu ma kuulen, ei ole ma ainuke, kellel baktöö materjalide läbitöötamine kutsub esile kõikevõitva une või mõne muu võrdselt allergilise reaktsiooni. täna olen siiski suutnud läbi lugeda kaks artiklit ja see annab mulle lootust. samas tekitab see muidugi illusiooni, et ma olen leidnud võimaluse, kuidas probleemiga toime tulla. vale puha. nii kui ma need paberipakid käest panen, olen jälle nullseisus tagasi. hea, et minu ebavõimelisuse juures on olemas distsiplineeriv moment -- teist võimalust ei ole.


aga eile auväärse organisatsiooni hooaja avapauk, kus loeti ette kõik 25 vahepeal saabunud jõulukaarti ja tehti muud põnevat ja revolutsioonilist. eelmine juhatus tshillis tagareas ja, ärgu praegune pahaks pangu, tegi niimõndagi olukorra saboteermiseks. heatahtlikult muidugi.


ja pärast põgus illegaardne vahele- ja läbipõige tudengijazzi maastikule. maastik oma orgudega, aga põhiline et inimesed jämmivad, eksole. eriti jatsu puhul.


ja nüüd, briti rahvuspoliitika, mu arm...


h

No comments:

Post a Comment