Thursday, June 2, 2005

kaarin says:
ahjaaa. kuima kinos käisin siis fantastic fouri reklaamis...

kaarin says:
ühel mehel põrkasid seal autud vastu biitsepsi.. ma naersin laginal.. rahvas vaatas et lollakas

Hanna says:
nüüd ma ka naeran laginal

kaarin says:
mille peale.. et ma kinorahvale rõõõmu tegin

Hanna says:
jah

Hanna says:
ja et auto vastu biitsepsit põrkas

kaarin says:
aga seal oli täitsa see koht. suur veoauto läks vastu biitsepsi lömaks

Hanna says:
mulle lihtsalt meenub see kaunis hommik, kui see nali esmakordselt tehtud sai

Hanna says:
kui me veel kõik koos bakakoolis käisime

Hanna says:
kui me ükskord käisime hommikul elina ja sina ja mina ujumas ja pärast läksime otse sinna baltdefcoli loengusse

kaarin says:
ajah

kaarin says:
nii ilusad ajad olid ikka

Hanna says:
ja siis me kiirustasime üle tee, aga sellest poleks midagi olnud kui auto oleks otsa sõitnud, sest me olime otse trennist tulnud ja meil olid kõvad biitsepsid

kaarin says:
ma arvan et me peaks siis fantastic fouri vaatama minema

h

No comments:

Post a Comment