Wednesday, June 15, 2005

alates eilsest võin öelda, et olen teinud praktiliselt kõik endast sõltuva, et juuni lõpus topeltmagistriks saada. (kellegi teise jaoks ei saa selline väide olla jalustrabavam kui minu enda -- arvestades, et eelmisel kevadel oli taskus kuidagi läbi häda saadud bakalaureus ja ees aastane täiendkoolitus kapisistumises) piinlik lugu, aga ilmselt tuleb paari aasta pärast vist siiski ka kolmanda poole püüdlema hakata. ilmselt on mul mingi pärismagistratuuriga seotud kinnismõte.

aga, seoses järjekordse käki äraesitamisega (kui printimis-, paljundus-, köitmis- ja kullerteenust pakkunud instants käkki salakavalalt kõrvale ei toimetanud...) ei teagi nüüd, mida eluga peale hakata. ilmselt võiks sandra eeskujul minna aeda päevitama, aga see näeb välja nagu oleks seal peamiselt kõrge rohi ja siplegad. võiks minna ennast tondi raamatukogusse lugejaks registreerima, aga siis ma paratamatult ei loeks ju läbi kõiki neid raamatuid, mis mul siin virnas ootavad...

hmmm...

h

No comments:

Post a Comment