Friday, September 17, 2004

tagasi tallinnas. nädal aega täiesti uut ja harjumatut elurütmi. nüüd on selge, kuidas asjad käivad. peaks leidma mooduse kuidagi need vanad head sisseharjunud asjad ka sinna sisse mahutada. sest sel nädalal oli küll niimoodi, et koju tulles mõtlesin kõigi nende asjade peale, mida teha võiks, aga kui ma korraks ennast voodile toetasin, olin võimeline ainult telekapulti käsitsema.


neli tundi päevas naljakaid lühilugusid tõlkides tekib küll tunne nagu oleks tagasi neljanda klassi inglise keele tunnis. ja iga päev vaatavad loengus otsa needsamad kümme nägu. ei mingit anonüümsust.


kodusel rindel on endiselt lahingumöllus teadmata kadunud nõudekast. oletan, et see on kusagil vanaema valdustes aegviidus, mis on üks kolmest kohast, kuhu minu kola pärast kevadist tartust lahkumist pudenes. nõudekastis on mõningad asjad, millest ma köögirindel valusat puudust tunnen. näiteks veekeetja (kuigi ka ilma selleta ei ole ma olnud sunnitud klaaskausis teevett keetma...) ja terav nuga ja minu oma teekruus.


teisipäeval peaks internet saabuma mõisavahesse. loen tunde ja minuteid. eriti ebamugav on selle puudumine olnud seoses minu suhtlemisega eurosuunal. stipi-inimeste nõudmised olid minu igapäevase tehnoloogialigipääsu jaoks liiga peened. vajalike dokumentide skännimine toimus brüsselist tartusse tulnud korralduste järgi tallinnas. seejärel e-mailiti need mulle, et ma saaksin need tartust brüsselisse edastada. tähtajad lähenesid ja mõttetud pisiasjad (allkirjad, kuupäevad jms.) jäid kahe silma vahele. nii saigi rmk iti-inimene minu pangaandmeid kolm korda sisse skännida. aga täna tuli lõpuks teade, et "your file is complete". jään pikisilmi ootama rahavoogude saabumist oma pangaarvele.


h

No comments:

Post a Comment