Monday, September 13, 2004

kannatan internetivaeguse all. starman ei luba enne järgmist teisipäeva midagi. sestap nüüd siin seltsis.


positiivsete uudiste alla kuulub see, et mulle lubati, et teatud pingutuse korral teenin ma järgmisel aastal rohkem kui eesti president. samas mainiti muidugi ka, et see pingutus võib olla tappev. kapis sain ka juba istuda, nii eksperimendi korras. homme on selline loeng nagu mälutreening.


klassi kokkutulek ei olnud nii hull kui ma kartsin, olemasolevat kontingenti silmas pidades. mingit positiivset üllatust ka näkku ei karanud. need, kes olid tüütud, on ikka tüütud, need, kes olid toredad, on ikka toredad ja need, kes olid kummalised on ikkagi täiesti pöördumatult kummalised. saab ühe õhtupooliku küll koos oldud inimestega, kellega kaksteist aastat oma elust viis päeva nädalas ühes majas viibitud. siis on jälle hea koju tulla ja oma sõpradega suhelda. aga see maja, kus üritus toimus -- kui ma poleks seal ise käinud, siis ma ei usukski, et eestis selliseid maju on...


h

No comments:

Post a Comment