Monday, January 5, 2004

nii, tundub, et trend on võtmas jälle seda asjalikumat suunda. inimesed lähevad tööle, lasteaeda jne. ilmselt pean siis minagi... tore oli, kuni kestis. ma ei saa lubada (ilmselgelt!), et kui mingit uut, paremat, tugevamat kraami jälle tänavatele imbub, et ma seda siis ära ei proovi. et siis, jah, viirustest räägin.


nüüd oleks vaja... õppida eksamiks, kirjutada soome, koreasse, ungarisse, prantsusmaale, otsida üles pass, lõpetada ära kirjatoimetajaasjad, omandada arvutiasjatundjaidentiteet, lõpetada ära kool ära kool ära kool...


ja eile öösel kell viis olin ma küll väga jaani ja elleni poolt (ja ajalugu on ka näidanud, et see oli ju ometi üks õige asi), aga ikkagi tundus see kõik mulle üsna õudne. niimoodi siis tulebki eluarmastus, kõike ümberringi laiali lõhkudes ja tegelikult endasse puutumatuid inimesi kaasa haarates ja haavates? kas see mingisugune test ja seda läbi tehes on selge, et see ongi pärispärispäris?


ma ei luba midagi, ma olen selleks liiga light-headed praegu.


h

No comments:

Post a Comment