Wednesday, January 28, 2004

ajaviiteks teen endale ise elu põnevaks. hetkeks tundus juba, et minu blogimisepäevad on puhttehnilistel põhjustel loetud. suutsin nimelt praktiliselt kogu oma template'i ära kustutada. ja ma ei kujuta ette, et minu blog hakkaks välja nägema nagu mõni neist kujundustest, mida blogger tänapäeval välja pakub. hetkeks valitses paanika. siis hingasin paar korda rahulikult ja suutsin olukorra enam-vähem taastada.


ussviirused ja trigger-happy sõrmed... mõnikord mulle tundub, et mu läbisaamine arvutiga ei ole enam sama hea, kui see kunagi vanasti oli. siis kui me mõlemad olime veel lapseohtu ja tema põhiliseks rakenduseks oli iga koolipäeva järgne wolf3d, mida kogu klass siin mängis kuni pimedaks läks ja nende vanemad neid taga otsima hakkasid...


h

No comments:

Post a Comment