Thursday, December 7, 2006

tegelikult on muidugi üllatav, et täna oli alles esimene kord kui mu kohver ei saabunud minuga samal ajal eestisse. sas oli täna kuidagi eriti sünkroonist väljas, brüsselist väljalend hilines nii oslo, kopenhageni kui stockholmi lendudel, aga minu arlandasse suunduva lennuki viivitus sõi ära praktiliselt kogu selle puhvri, mis mulle kahe lennu vahele ette oli nähtud. tallinna lennuk pidi väljuma kell 13.35, brüsselist tulev maandus kell 13.22, misjärel mind ja nelja saatusekaaslast suunati otse sas-i mikrobussi, mis viis meid otse estonian airi väravasse. kohvrid kahjuks sama trikiga hakkama saada ei suutnud, aga saabusid järele juba pool tundi hiljem, korduvalt läbi stockholmi reisivatele inimestele seal segadust tekitanud sas-i oma lennukiga.

kuna minul oli vaja minna pöffile ja ülejäänud kodakondsed läksid külla, siis tekkis probleem sellega, et kohvrit kohale toimetavat kullerit ei olnud siin kedagi tervitamas. helistasin siis pakiteenistusele ja lasin neil kohvri hoopis sinna toimetada, kuhu lapsevanemad külla minemas olid. loomulikult jõudis kohver sinna enne kui külalised ja pererahvas polnud minu kavalast skeemist midagi kuulnud, nii et nad andsid väga üllatunult kulleri formularile allkirja ja võtsid minu punase sumadani vastu. ja said alles pärast teada, et tegemist polnudki vanemate poolt ette ära saadetud saunapesuga, vaid see oli hoopis minu eurovarustus.

piinlik lugu kui kraam oleks kauemaks põhjala avarustesse tilpnema jäänud. pühapäeval vaja ju sellega jällegi strasbourgi kärutada.

h

No comments:

Post a Comment