Sunday, August 20, 2006

võistlused läbi. eesti võitis. karta on, et kõigi juunioride emmemmi kuldade kõrval läheb see kõik päris kaotsi, aga emotsioon oli igatahes väga kõrgel ja võit ei tulnud kergelt ja lõppkokkuvõttes oli kõigil väga hea meel. ma arvan, et osad poisid siin (näiteks juunioride kategoorias võitnud liechtensteini poiss) magasid ka medalid kaelas.

mina ise... ei tunne ennast hetkel eriti võitjana. sain täna öösel magama kell pool kuus ja kell 10 üles ärgates tundsin ennast veel palju väsinumana kui magama minnes. füüsiliselt veel kuidagi veab välja, aga emotsionaalselt olen täielik narts. pean keskenduma hingamisele ja selle meenutamisele, mis on päris ja mis mitte ja mis on avalik ja mis on saladus ja mis, lõppkokkuvõttes, on avalik saladus.

kohe sunnin ühte inimest minu pärast neljakümnekilomeetrist ringi tegema, aga ausaltöeldes on mul suht poogen. tahaks nüüd aju natukeseks ajaks mingi nipiga välja lülitada. magamine, mulle tundub, ei aita.

h

No comments:

Post a Comment