Wednesday, August 16, 2006

hoolimata kahest puugist, mille ma enda pealt jalutamast olen tabanud ja hoolimata sellest, et praegu on ikka jube unekas (sest mu toakaaslane on jube jutukas ja kuigi ma ise olen ka, siis ehk siiski mitte niiväga siis, kui ma tegelt hoopis magada tahaks, aga tänahommikul tegin ma ettevaatamatult kell kolmveerand seitse silmad lahti ja siis enam magama ei saanudki, kuigi töö algas alles kell 9, siinsamas majas) ja hoolimata sellest, et ma täna pean seisma otepää keskväljakul ja tegema nägu nagu ma teaks, millest ma räägin, hakkab mulle vaikselt meenuma, miks mulle eelmisel aastal siin meeldis.

inimesed on kõik jube vahetud ja nendega on jube lihtne rääkida (välja arvatud kui nad on rumeenia võistkonnast ja ei mõista õhtegi teist keelt peale rumeenia keele).

puulangetamisega alustatakse homme. täna käisime kontrollimas, kas kõik väljavalitud puud on ikka piisavalt otse. pärast tuli võistlustest reportaazhi tegev riina hein (end. aare) mättalise ja kändi ja juurikaid täis langi ja ma tegin omaette tähelepaneku, et nagu ingel kesapõllul. ja siis mulle meenus, et tema see originaalingel ju oligi.

No comments:

Post a Comment