Monday, August 7, 2006

ma arvan, et kui ma saan vanaks ja lahedaks, hakkan ma hellamaa raamatukogu raamatukoguhoidjaks. sadasin sinna reedel otse laeva pealt maha tulles sisse. minu tulevase ameti praegune kandja luges rahulikult mingit naistekat. selajal kui ma tagaruumis olin, otsis ta välja mu lugejakaardi. ma polnud umbes aasta aega ennast näole andnud sinna ja sisse astudes ka ennast ei tutvustanud, nii et see oli minuarust juba üsna muljetavaldav. raamatuid välja tshekkides tegime natuke smooltooki selle kohta, kuidas aegajalt peab ikka mõtte mahakeeramiseks sopakaid lugema (mul olid ilusti tasakaalus -- kolm sopakat, kaks väärti).

aga muidu on ka saar väga tshill. väljas peesitamisest on uued randid juba peal, meri on lähedal ja mõnus, kadakad on kõrged ja varjavad ja täna hakkas ee-em kah peale.

viimase auks (kuigi tegemist on ühe teise alaga, kus ka just em oli) tsitaat eileõhtustest etv spordiuudistest: "laure manadou püstitas oma nimele kuuluva maailmarekordi".

tshutshufrei. kuni neljapäevani

h

No comments:

Post a Comment