Wednesday, June 21, 2006

komisjoni graafikutrikid (täna siin homme seal) ajasid mul närvi nii mustaks, et panin parlamendi arvutiruumis laksuga kõik brauseriaknad kinni ja tulin ära metroo peale. vihaga läksin võtsin kohalikust pizza hutist ühe ja araablase pudipoest teise. õues hakkas samal ajal padukat sadama. tundus kuidagi kohane. parlamendis olime just neli tundi sotsiaalkomisjoniga ühtekuuluvusfondist, täiendavate pensioniõiguste kaasaskantavusest ja muust pünevast rääkinud.

hotelli jõudes avastasin siit eest interneti. nii et nüüd ootab mind ees kaks tundi saksakeelset argentiinat ja hollandit ja 50 lehekülge euroopa parlamendi ja nõukogu direktiivi makseteenuste kohta siseturul.

homme hommikul pean siit lahkuma oma kena punast kohvrit järel vedades (jällegi komisjoni graafikutrikid), järgmised kaks ööd olen ühes teises hotellis. heameelega jääks siia, aga neil ei ole mu jaoks rohkem ruumi. kella poole kümneks pean ma olema hoones, mille asukohta ma ei tea tõlkekabiinis, mille asukohta ma veel vähem tean. ja mul ei ole olnud aega endale komisjoni sissepääsukaarti meisterdada, nii et pole üldsegi kindel, kas mind sinna hoonesse sissegi lastakse.

ahjaa, juukseharja jätsin koju kapi peale ja siin pole jooksvalt ühtegi kammipoodi näinud. homseks soenguks ennustan võluvalt trendikat bedhead stiili.

h

No comments:

Post a Comment