Thursday, June 22, 2006

holiday inn on minu jaoks ilmselgelt liiga peen hotell. käisin tükk aega toas ringi ja klõpsutasin kõiki lüliteid, suutmata mõista, miks ükski tuli põlema ei lähe. lõpuks olin sunnitud lugema infokiirköitjat, sealt sain teada, et kuna on säästurezhiim, siis pean ma oma uksekaardi mingisse pilusse sisestama, et tuled süttiksid. samas palutakse lahkelt akent mitte avada, sest see viiks pidevalt huugava õhukonditsioneeri segadusse. konditsioneeri juhtpuldi kaudu sisestatavad temperatuurieelistused on siiski ilmselgelt soovitusliku iseloomuga. sääst missugune. siin on igatahes olemas kõik need kohustuslikud hotellividinad, millest ma kunagi elus ei ole osanud puudust tunda. nagu minibaar ja püksipress.

muus osas võin progressi raporteerida juukseharjamise küsimustes. avastasin nimelt täna täiesti kogemata de brouckere'i metroojaamast supermarketi. kui mul homme komisjoni töögraafiku seadjate kiuste peaks tõesti õnnestuma endale sissepääsukaart hankida, siis ei näe ma selle pildil õnneks poolearuline välja. või kui näen, siis mitte kammimata juuste pärast.

h

No comments:

Post a Comment