Monday, May 1, 2006

mis on volbri hind?

tallinnast tartusse (täpsustamisel), toomkiriku vaateplatvorm (15), õhtusöök ja kaks koksi panges (130), vesi fennicas (5), jägermeister vironias (20), eysi "kauatehtudkaunikene" stiili viljelevate noorliikmete meisterdatud rummjakoola (20) ja bailey's (20), riisiroog ja limps sakalas (25+10), takso peetriturgu ja tagasi jagatud kahega(100), 50 krontsa, mis ma täna kella ühe ajal päeval rotalia ukse peal pidin välja käima ja rong tallinnasse (90). ehk siis 450 krooni kandis.

plus asjaolu, et mul pole ühtegi mittevalutavat kohta (eriti rõhutaks neid pontoone, mis päkkade alla on tekkinud ja kaela ning pead, millel on nüüd omavahel jäikühendus). mille võiks küll trendikalt kõrge vanuse kaela ajada, aga tegelikult tuleneb sellest nohutsüklist, millest ma ennast kuidagi välja murda ei suuda. volber pole ennast muidugi kunagi hea raviprotseduurina tõestanud.

aga ma arvan, et lisaväärtuse mõttes teenis ta ennast siiski tagasi. sest oli siuke rääkimiste ja inimesi mõista püüdmise öö. ja sellisena täitsa erisugune omasuguste seas.

(teel tartusse märkas kaarin tee ääres silti, millel pakuti müüa tootmismaad. sellest küpses kohe mõte, et võiks midagi tootma hakata. mina pakkusin, et võiksime seal näiteks lisaväärtuse tootmisega tegelema hakata).

h

No comments:

Post a Comment