Thursday, May 11, 2006

vaatasin seda stephen colberti valge maja korrespondentide õhtusöögil peetud kõnet (133Mb) (tegelikult juba mõnda aega tagasi, sest asi ise leidis aset aprilli viimasel nädalavahetusel, aga mul polnud siiani aega neid videolõike välja lõikuda ja netti panna. kuna nüüd vajab paar pakilist tööd tegemist, siis loomulikult ma leian aega.) ja minu reaktsioon oli umbes täpselt sama, mis jon stewartil. sõnum, mille ma kaarinile saatsin, kõlas vist umbes täpselt nii: "colbert on uskumatu mees".

loomulikult järgnes sellisele ülesastumisele jubetum meediakära ja tundub, et reaktsioonid olid peaaegu äravahetamiseni sarnased nendega, mis järgnesid stewarti ülesastumisele oscarite õhtujuhina ("tabav nõme huumori tippsaavutus jne."). kaasaarvatud kärapõhjustaja enda "fukitall, i had a blast!" reaktsioon.

aga ma ei mõista üldse seda üllatust asjaolu üle, et colbert ennast seal niimoodi üleval pidas. kui ta sinna kõnet pidama kutsuti, siis pidi ometi teatama, et ta tuleb sinna oma tegelaskuju "stephen colbertina" (sest selle tegelaskuju pärast ta ju vastavasse huviorbiiti sattuski) ja ei hakka mingeid järeleandmisi tegema (sest igasugune järeleandmine maksaks talle igapäevatöös valusalt kätte, pealegi on ta ju "miskit pole püha" gängist). ja ma ei usu ka, et ürituse korraldajad ta kõnet enne ei skriininud. noh, vähemalt antonin scalia naeris nii, et särp oli rebenemas.

cbsi nõudmisel on "60 minutes" saate lõik stephen colbertist youtube'ist välja roogitud. aga siin on link kõigele muule colbertiga seonduvale, mis youtube'ist leida võib. ja poliitiliselt vähemtundlikumatele ka stephen colberti ja steve carelli "saturday night live'i" sketshid "the ambiguously gay duo" (siseneda omal riisikol).

h

No comments:

Post a Comment