Saturday, December 3, 2005

ilmselt juba by definition tulevad sellised asjad, mis jalust rabavad sellisest suunast, mida üldse kahtlustadagi ei oskaks. mis on muidgi nende boonus (positiivse jalustrabamuse puhul) ja miinus (kui tegemist on negatiivse jalustrabamusega). seekord siis klassivend, juba keset pilkast ööd. ja oluline polegi see, kas ta päriselt mõtles kõike seda toredat ja head, mida ta ütles, vaid see, et ta seda tegi. (muu hulgas sain ka lõpuks aimu, miks kõik need tüdrukutehordid tema järgi hullud olid.)

ja see võis ka olla umbes täpselt see hetk, või ehk isegi juba veidi varem, kui ma sain aru igasugustest minevikukollidest kinni hoidmise mõttetusest. kui ma sain aru, et sellest on möödas juba piisavalt kaua aega, et sellel, kes me olime siis või kes me arvasime ennast olevat, ei ole enam mingit tähtsust. mul on vahepeal tekkinud juba nii palju uusi komplekse, et vanade elus hoidmine ja üles soojendamine pole lihtsalt jätkusuutlik. minu koolikogemus polnud kaugeltki dramaatiline ega traumaatiline, see ei ole midagi, mille peale ma eriti tihti mõtleks, aga mingid eelarvamused on see minusse siiski jätnud.

ja ma ei mõtlegi väita, et kõik need eelarvamused on olnud alusetud. sest ikka juhtub, et nostalgiast ja hardusest meeltesegadusse sattununa hakkad juttu rääkima kellegagi, keda pole sada aastat näinud ja taasavastad, et teil pole teineteisele ikka mitte midagi öelda. ja mõnega ei suuda ikka kuidagi vältida väikest pissing contesti. aga mõne teisega saab jälle meenutada, kuidas me koolist koju minnes lumepalle vastu maja seina loopisime, et näha, kumb viskab kõrgemale. ja isegi selle poisi nägemine, kelle järgi päris mitu aastat sai eemalt õhatud, ilma et tal endal sellest aimugi oleks olnud või selle õpetaja, kelle valikainet me praktiliselt sellepärast võtsimegi, et ta oli NIII ilus, on hea. sest see kõik on osa sellest, kes ma praegu olen ja ilmselgelt kaugeltki mitte kõige halvem osa.

kuigi ehk siiski mitte kõige aktuaalsem. need, kes minu ellu on jäänud või tulnud, on seda teinud põhjusega. ja mõningaid selliseid nägusid ka tol õhtul enda ümber näha oli samuti väga hea.

h

No comments:

Post a Comment