Tuesday, December 20, 2005

aru ma ei mõista, miks driimbigbänd selliseid trikke teeb. mardisalu pani ju tegelikult hästi, selle kohta, et ta ei ole ju tegelikult laulja. aga kui tehakse frank sinatrale tribuuti, siis on ootused ikkagi ju kõrgemal. mõne lauluga oli juba päris okei (the way you look tonight) ja siis järgmisega (strangers in the night) jällegi üsna kehvasti. kas siis ei ole eestis lauljat, kellest oleks pasunapoistele võrdväärset partnerit? loop oleks sellele kontserdile nagu rusikas silmaauku sobinud, aga loop vist ei laula eriti inglise keeles? pluss, minuarust oli ka heliga mingi jama, sest bändi saund lämmatas pidevalt lauljad ära.

aga täna päeval sihitult kanaleid mööda hüpates sattusin yle1 pealt nägema väga karmi ja otsekohest saatelõiku tarja halosest presidendina. ehmatasin kohe natuke ära, et kuidas nüüd riigikanal niimoodi häbenemata ametisse tagasi kandideerida sooviva presidendi vastastele tuult tiibadesse puhub, aga siis selgus, et selline saatelõik on tehtud kõigi kolme peamise kandidaadi, matti vanhase, sauli niinistö ja halose kohta (kui neid lehti alla kerida, siis võib sealt antud saatelõikude käsikirju lugeda). puhtalt selle info põhjal saaks muidugi ilmselgeks, et presidendiks ei kõlba neist ükski. (asjassepuutumatu naisterahvana olen ma muidugi erapoolik -- vanhanen on muarust hot).

kui eestis räägitakse sellest, et presidenti peaks otse valima hakkama, siis on üheks argumendiks selle vastu asjaolu, et sellisel juhul hakkaks rahvas presidendilt ka rohkem tegusid ootama, mille kordasaatmiseks presidendil aga volitusi pole, misjärel rahvas ka presidendis pettuks. üldjuhul olen ma sellise argumendiga muidugi nõus, sest minu kindel tõekspidamine on, et eesti rahvas on üldiselt idioot ja ei häbene seda ka igal võimalikul juhul välja näidata. ma lihtsalt mõtlen, et huvitav, kuidas soomlased selle presidendi otsevalimisega toime on tulnud, eriti arvestades, et minu mäletamist mööda on nad üsna hiljuti poolpresidentaalselt süsteemilt parlamentaarsele üle läinud -- kuna president oli vanasti tegusam, siis võiks ju arvata, et rahvas ootab temast ka praegu rohkem kui ta teha saab. võib-olla tuleb see sellest, et rahvas usaldab poliitikuid ja riiki üldiselt nii palju rohkem? (sellekohase statistikaga ma ei ole tutvunud, lihtsalt oletan).

aga üks, kes on soome presidendivalimistel ammu oma lemmiku välja valinud on ameerika talkshow juht conan o'brien, kes arvab et ta on tarjaga äravahetamiseni sarnane ja on seetõttu väga tarja poolt. selle fenomeni observeerimisel aitab kadri käest saadud link.

h

No comments:

Post a Comment