Monday, August 8, 2005

'the secret life of usi' viimane osa oli kerge pettumus. mul on hea meel, et ma seda rihtides varem hullumajast ei lahkunud, vaid hoopiski koju jõudes videomaki kaasabil vaatasin. selle operatsiooni suurim boonus ongi ehk see, et suutsin päeval hiljaks jäämisega riskides videomaki taas lindistama veenda. pärast kolimist ja starmani suurest ja turvalisest rüpest lahkumist oli ta natuke segaduses.

muidu on nüüd muidugi oht, et vanematele jääb homseid lehti lugedes mulje nagu oleksin ma lapseootel. et seesama mulje jääb sama pildi abil veel kolmest tütarlapsest neid ilmselt eriti ei lohuta. võin kinnitada, et vastavasisulised kuuldused on alusetud. see, et ma olin täna lennujaamas osa bännerist 'mel i'm pregnant' oli lihtsalt väike süütu nali.

h

No comments:

Post a Comment