Wednesday, March 30, 2005

läksin täna hommikul esimest korda üle peaaegu kahe nädala kooli ja sain alustuseks kohe kultuurishoki. pidin üle poole tunni üksinda kapis maadlema intellektuaalse vara, autoriõiguste, digitaalsete tööde ja bittorrentiga. kullavaramusse läheb siit sõna 'softvara'. see on ikka imetabane, kuidas ma kohati ikka üldse ei kontrolli, mida ma ütlen. pärast imestusega kuulan, milleks ma võimeline olen olnud.

pärast lõunabreiki läks siiski tunduvalt paremaks. ma ei ole siiamaani julgenud kuulata oma vaheeksami kassetti, aga seekord tunnis pidin paratamatult ennast kasseti pealt kuulama. üritasin juba ette säilitada avatud huumorimeelt, aga õnneks seda ei läinudki eriti vaja. suutsin küll leiutada sellise asja nagu 'mütokondriline dna' (olen ikkagi gümnaasiumi lõpus bioloogia riigieksamit teinud, nii et tean täpselt mis on mis), aga iseenesest kostus täitsa viisakas. mõnikord on ikkagi hea saada kinnitust, et isegi kui valitud tegevusala sulle endale kõige paremini ei sobi, sobid sina siiski sellele elualale päris hästi. eks hiljem on aega välja selgitada, kuhu mu süda kuulub.

h

No comments:

Post a Comment