Tuesday, July 20, 2004

ma ei tea, kas mul on ainult tunne, et see pidev ringirallimine pole enam päris minu tass teed või ongi see tegelikult nii. tahaks lihtsalt olla kodus. ükskõik, kas siin või hiiumaal, mõlemad on nagu päris omad -- seal on boonuseks see ukse all loksuv mereraas, siin jällegi pidev ligipääs internetile. aga suvel pigem vist ikkagi seal.


sest tegelikult polegi ju vahet, kas sajab vihma ja saab selle hüpnotiseerivat rabinat vastu katust kuulates käina raamatukogust tähtajatult ja ausõna peale laenatud raamatuid lugeda (et muudkui võtad ühest virnast, loed läbi ja paned teise virna ja kui kõik läbi saavad, siis võtad rampsist uue satsi) või paistab päike ja saab raamatut lugeda terassil lamamistoolis või hoopis rannas. ja oma lahes on meri ka juba niipalju soe, et ei raatsi mitte ujuma minna, kuigi see hetk, kui püksid märjaks saavad, on ikka parajalt shokeeriv ja see hetk kui laine üle kõhu käib veelgi enam. või siis võib minna sõprade juurde kõppu maasikale ja korjata väikse vaevaga kaks liitrit metsmaasikaid, pärast tulla koju ja soojaksköetud saunas kõik puugid maha pesta.


ainuke zeni kõigutav moment oli peretuttava sünnipäevale minnes leida sealt eest oma baktöö retsensent (dzhiisus küll, kui kaugele see kõik minust vaevalt kuu ajaga on jäänud -- seljataha), kes südaöö saabudes, siis kui ennast juba minema asutasime, küsib, et kas ma tahtsin midagi oma kaitsmisest rääkida ja kui ma pingsalt naeratades teatan, et ei tahtnud mitte, ütleb lihtsalt nojah ja räägib ikka. ja mul on tunne, nagu räägitaks hoopiski kellegi teise elus aset leidnud sündmustest. ja ikkagi on kuidagi paha -- ma ei tahtnud ju midagi muud kui rahulikult ühest eluetapist välja loksuda.


aga täna hommikul oma sauna pööningule püstitatud telgis (muidu tulevad ööliblikad katuselainete alt sisse ja hakkavad vastu nägu viskuma, sääskedest rääkimata) üles ärgates nägin oma pea kohal  sisaliku varju -- oli teine ennast telgi katusele peesitama sättinud. votnii.


neljapäeval lähen ma folgile, aga ega ma sinna kauaks ei jää. esmaspäeval tagasi saarele...


h

No comments:

Post a Comment